Вести

Паметнији Лого = боље информисани потрошачи

Округли сто са високим званичницима АИМ-а, европска асоцијација брендова и европска асоцијација потрошача (БЕУК) су заједно урадили истраживанје о ефекту утицаја ЛОГО-а на свест потрошача.

Сврха ове иницијативе је да се обезбеди потрошачима боље информације о производима преко бесплатне рекламе.


ЛОГО-и су често упадљивији од текста и могу пружити много информација у ограниченом простору.
Ако је Лого добро дизајниран и тестиран за ефективност, онда он представља веома добар алат преношење квалитета, здравља, сигурност или информације о животној средини .



Међутим , према истраживању Еуробарометер , широм Европе логотипи су често не препознатљиви и у великој мери се користе погрешно. Они свакако могу да играју велику улогу у избору потрошача, чак може изазвати и одређено понашање.


"ЛОГО-и се могу наћи у различитим облицима . Потрошачи  често нису упознати са њима или погрешно тумаче њихово значење или их њихова нејасна порука само збуњује.  Ми желимо да видимо нове лого-е који су део закона ЕУ, они су тренутно у фази тестирања у репрезентативним групама корисника . Само то може да гарантује њихову додатну вредност", изјавио је Моник Гоиенс , генерални директор БЕУЦ-а.


 
Вест преузета са званичног сајта БЕУК-a:

http://www.beuc.eu/press-media/news-events/smarter-logos-better-informed-consumers

« назад